ஜ۩۞۩ஜدختــــر زمــــستانஜ۩۞۩ஜ
دیگــر عشــق را باور نمــی کنم! ایــن واژهـ را بــ ِ لجــن کشیــده ایــد

اگردوســتم داشتی نمــــیرفتی....
حتــــی اگر پَسِـــــت میزدم....
اگر دوستم داشتی میماندی....
و سعـــی میکردی مرا همـــراه خود کنی....
هر چه رفتــــارم را با تو سرد میکردم...
چشمانــــم که نمــیـــتوانست دروغ بگـــــوید...
اگر کمی دقـــــت میـــــکردی همه چیـــــز برایت روشن مـــیــشد....
حتما واقعا دوســـــــــتم نداشتی....
پس همان بهتـــــر که رفتی...

Click here to enlarge



نظرات شما عزیزان:

به او بگویید که دوستش دارم
ساعت12:57---19 مرداد 1391
چقد خوشحال بود شيطان...!!!
وقتی سيب را چيدم!گمان ميکرد فريب داده است مرا
نمیدانست تو پرسيده بودی ..؟!
مرا بيشتر دوس داری يا ماندن در بهشت ر ا
سیاه قشنگ هنوزم دوستم داری


به او بگویید که دوستش دارم
ساعت12:40---19 مرداد 1391

قصدم نشستن بود
اما در کنارت
نه چشم انتظارت
قصدم شکستن غرورم بود
اما در آغوشت
نه زیر پایت
قصدم زندگي بود
اما با تو
نه با خاطراتت
قصدم پیر شدن بود
اما به پایت
نه به دستت
حالا چی بازم واسی دلت می خونی یا نه واسی اونی که دوستش داری یا داشتی
دیدی راست گفتم


به او بگویید که دوستش دارم
ساعت10:21---19 مرداد 1391
چه رسم جالبی است !!!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت …
صداقتت را میگذارند پای سادگیت …
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت …
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت …
و وفاداریت را پای بی کسیت …
و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که
تنهایی و بیکس و محتاج!!!
سلام عزیزم چرا اینجور فکر می کنی که تو رو پیچوندم چرا این جور فکر نمی کنی که حرف دلمو گفتم دوباره هم سر بزن منتظرم عزیز دلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, | | F!Re G!rL |