خیال تو....
ஜ۩۞۩ஜدختــــر زمــــستانஜ۩۞۩ஜ
دیگــر عشــق را باور نمــی کنم! ایــن واژهـ را بــ ِ لجــن کشیــده ایــد


دیشب دوباره دیدمت اما خیال بود
تو در کنار من بشینی؟...... محال بود
هر چه نگاه عاشق من بی نصیب بود
چشمان مهربان تو پاک و زلال بود
پاییز بود و کوچه ای و تک مسافری
با تو چقدر کوچه ی ما بی مثال بود
نشنید لحن عاشق من را نگاه تو
پرواز چشم های تو محتاج بال بود
سیب درخت بی ثمر آرزوی من
یک عمر مانده بود ولی کال کال بود
گفتم کمی بمان به خدا دوست دارمت
گفتی مجال نیست ولیکن مجال بود
یک عمر هر چه سهم تو از من نگاه بود
سهم من از عبور تو رنج و ملال بود
چیزی شبیه جام بلور دلی غریب
حالا شکست وای صدای وصال بود
شب رفت و ماه گم شد و خوابم حرام شد
اما نه با خیال تو بودم حلال بود

Click here to enlarge



نظرات شما عزیزان:

به او بگویید که دوستش دارم
ساعت6:52---15 مرداد 1391
روزي که دلم در پي ات افتــــــاد

آوار بلا بر سرش افتــــــــــــاد

چون رنج به عشق تو پذيرفـــت

ديـــوانه شد و از نفس افتـاد

بعد از سپري گشتن ايـــــــــــام

دل بار دگر يــــــــــــاد تو افتاد

از هجر تو بي تاب و توان گشت

عاشق شد و در دام تو افتاد

عزیزم ممنون که اومدی من همونی هستم که باید باشم و تو ای قله خوشبختی دوستت دارم بازم منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, | | F!Re G!rL |