چون اینه محتاج نگاهت هستم
ஜ۩۞۩ஜدختــــر زمــــستانஜ۩۞۩ஜ
دیگــر عشــق را باور نمــی کنم! ایــن واژهـ را بــ ِ لجــن کشیــده ایــد

 

 

ke6%20%2816%29[1].gif

 

اسمان ان شب کمی اشفته بود ماه غمگین بود و گویا خفته بود

سایه بود و خالی از مهتاب شب من اسیر غم در ان گرداب شب

دل ز نوش غم چو مستان گشته بود بغض من بشکست ان شب ناگهان

از صدای ساز بی وقت شبان

 

 

 

2q3vh4h[1].gif

عشق با او برگ پایانی نداشت خشک چشمم زره بارانی نداشت

این خراب اباد دل اباد بود کوه ویران برد با فرهاد بود

عشق بر هر کس سرایت کرده است از جدایی ها روایت کرده است

حاصلش تنها فقط رسوا شدن نا گهانی غرق در غم ها شدن

من ندانستم دو چشمم کور بود خواب و رویایی سراسر شور بود

 

ke6%20%2810%29[1].gif

در خیالی خام همچون حور بود اشنایم بود و لیکن دور بود

صورتم بهرش پر از چین گشته است یارم از کدامین گشته است

با خیالش صبح را شب میکنم شب به شب از دوریش تب میکنم

تب به من حال رهایی می دهد نوشداروی جدایی می دهد

رقص اشک واه بر چشم ترم رقص شبنم های تب بر پیکرم

 

c7uyv3vujjl90380il[1].gif

از جدایی پاکوبی می کنند بهر این دل کار خوبی می کنند

سوز دل از اتشش فریاد شد سر نوشتم بدتر از فرهاد شد

باتوام فرهاد شیرینت چه شد ارزوی پاک دیدنت چه شد

باز کوه بیستون در انتظار مرگ شیرین حیله دشمن تبار

هان ای مجنون چرا اینگونه ای بر خیزید از خواب گران

 

golchin (92).gif

باز مستی سردهید ای عاشقان در خیالم با که میگویم سخن

ای دل مجنون چه می خواهی زمن

لیلی و مجنون فقط افسانه بود اه مجنون این دل دیوانه بود

بعداز این بر او نیم عاشقتبار نیست با این بیستون ها هیچ کار

کاش میدانستم این را بیشتر هر که عشقش بیش دردش بیشتر

 

2s1sne1.gif

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, | | F!Re G!rL |