ஜ۩۞۩ஜدختــــر زمــــستانஜ۩۞۩ஜ
دیگــر عشــق را باور نمــی کنم! ایــن واژهـ را بــ ِ لجــن کشیــده ایــد

مطمـ ـ ـ ـئن بـ ـ ـ ـاش و برو
ضـ ـ ـ ـربه ات کـ ـ ـ ـاری بود
دل من سخـ ـ ـ ـت شکسـ ـ ـ ـت
و چـ ـ ـ ـه زشـ ـ ـ ـت به من و
سادگـ ـ ـ ـی ام خنـ ـ ـ ـدیدی
به من و عشقـ ـ ـ ـی پاکـ ـ ـ ـ
که پـ ـ ـ ـر از یـ ـ ـ ـاد تو بود
و خیـ ـ ـ ـالم می گفـ ـ ـ ـت
تا ابـ ـ ـ ـد مال تـ ـ ـ ـو بود
تو بـ ـ ـ ـرو،برو تا راحـ ـ ـ ـت تر
تـ ـ ـ ـکه های دلـ ـ ـ ـ خود را
آرامـ ـ ـ ـ سـ ـ ـ ـر همـ ـ ـ ـ بنـ ـ ـ ـد زنمـ ـ ـ ـ




نظرات شما عزیزان:

پویا
ساعت12:57---14 آذر 1391
من "ندار"بودم عروسک قصه ام پرید...!

"دارا"که باشی "سارا" با پای خودش به سراغت می آید....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, | | F!Re G!rL |