خلوتگاه
ஜ۩۞۩ஜدختــــر زمــــستانஜ۩۞۩ஜ
دیگــر عشــق را باور نمــی کنم! ایــن واژهـ را بــ ِ لجــن کشیــده ایــد

 

خلـــــــوتـــــــــگاه مــــــن ... یک شـــــاخه سکـــــــــوت

رفتی ...
اما من پنجره را تا قیامت باز میگذارم
مگر یک روز از خم کوچه نمایان شوی
وبرایم دستی تکان دهی . . .

بِ پــایــان رسیدهـ ام!
امــ ـا نقطهـ نمیــ گذارم
یکـــ ویرگــ ـول میگـ ــذارم
اینـ هــ ـم امیدیستـــ شایــ ـد برگـ ــردی!

التمــــاس مــال دیـــروز بـــود ...
مـــال وقتـــی کـــه بـچـــه بـــودم
امـــروز ...
مــی خـواهــی بــروی؟
خداحــافــظــ...

بی تو
با خدا شده ام
روزه می گیرم
نماز می خوانم
دخیل می بندم به هر امامزاده ی پرت و دور
شاید که بیایی...

رفته ایی
و من هر روز
به موریانه هایی فکر می کنم
که آهسته و آرام
گوشه های خیالم را می جوند...
تا بی " خیال " نشده ام
برگرد....

حالا كه رفته ای
که هوا را بی من نفس بكشی
سر دو راهی كه رسیدی
به چپ برو
به جهنم ختم می شود !

آنقدر میل تو دارد دلم که اگر...
نامه رسان گرگ بیابان باشد...
قدمش می بوسم...!!

 

گرچه نیستے
یـــادتــــــــــــــــــ ــــ امـــا
تمام قـــــــــــــد....
بے رحمانهـــــــــــــ....
میان دلـــــم ایستاده ... !

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, | | F!Re G!rL |