ஜ۩۞۩ஜدختــــر زمــــستانஜ۩۞۩ஜ
دیگــر عشــق را باور نمــی کنم! ایــن واژهـ را بــ ِ لجــن کشیــده ایــد

میگن هر چی از دوست رسد نیکوست!


پس چرا هر چی از تو میرسه


خاطره ...


نگاه ...

لبخند ...


یاد ...


ویران کننده است !


منو داغون میکنه ....!؟






Click here to enlarge
 



نظرات شما عزیزان:

به اوبگویید دوستش دارم
ساعت11:27---5 شهريور 1391
چی شده عسل خانم سیاه قشنگ من حالا که همه چیزو فهمیدی دیگه به ما سر نمی زنی نکنه قهری سیاه قشنگم هر روز میام ببینم سر زدی یا نه خیلی ها نظر میدن ولی دریغ از یه نظر از شما مگه من کاری کردم که دیگه نمی یاد به من سر بزنید منتظر تون هستم امیدوارم دلیل خوبی داشته باشید واسی نیومدن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, | | F!Re G!rL |