ஜ۩۞۩ஜدختــــر زمــــستانஜ۩۞۩ஜ
دیگــر عشــق را باور نمــی کنم! ایــن واژهـ را بــ ِ لجــن کشیــده ایــد

میدونی غَم انگیزْ ترین جای قِصه کجاستْ؟ اونجاست که نِگاهِت میکُنه میگه:خوشْبَخت بشی ...



Click here to enlarge

 



نظرات شما عزیزان:

به او بگویید که دوستش دارم
ساعت10:32---19 مرداد 1391
ای عزیز جان من!



من برای مرگ خود یک بهانه می‌خواهم … یک بهانه پوچ عاشقانه می‌خواهم!



از غمی که می‌دانی با تو بودنم مرگ است و بی تو بودنم هرگز!



گر بهانه این باشد، من بهانه می‌گیرم …



عاشقانه می‌میرم!

یه چیز بگم ناراحت نمی شی وقتی یکی واسه دلش می خونه که دلی رو از دست بده یا شاید می خواد دلی رو بدست بیاره

این همون اشعار عاشقانه وجود دل شماست که روی صفحه حک میشه و میشه وب عاشقانه راستی اگه دلی نباشه پس عشقی هم نیست و اگه عشقی هم نباشه سخنی نیست و اگه سخنی هم نباشه وب عاشقانه ایی هم نیست حالا عکس این جمله رو خودت تکرار کن اگه دروغ بود بیا به من بگو درغگو بازم منتظر حضور گرم شما هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, | | F!Re G!rL |